Глобал Сървисиз България АД

Телемаркетинг проучвания

Проучванията чрез различни видове телефонно интервю могат да бъдат мощно средство за събиране на информация за клиентските нагласи, предпочитания, навици и мнение. По телефона могат да се провеждат различни видове проучвания, сред които са:

Couple of professionals analyzing graphs. Business people using laptops flat vector illustration. Business, analysis, marketing concept for banner, website design or landing web page

• Проучване за удовлетвореност на клиентите
• Маркетингови проучвания
• Проучвания на гражданско мнение
• „Таен клиент”

Заедно с клиента се обсъжда и изготвя методологията на проучването. След провеждането на проучването контактният център прави обобщение на събраната информация и подробен анализ на данните.

Ние използваме бисквитки, за да гарантираме, че Ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт.
Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че приемате политиката за поверителност!