Глобал Сървисиз България АД

Процесът

call center design, vector illustration eps10 graphic

Подбор

Нашият екип се състои от млади, амбициозни и устремени към високи резултати специалисти. При нас са добре дошли кандидати с отлични комуникативни умения, много добра компютърна грамотност, умения за работа в екип, заредени с вежливост, търпение и желание за постигане на високи резултати. В компанията се цени желанието за дългосрочно партньорство и затова се прилагат специално разработени схеми за мотивация и задържане на служителите. 

Обучение

Всеки новопостъпил служител преминава първоначално обучение по модулна програма за обучение и коучинг в кол центрове. Новите оператори се учат на отлични умения за общуване по телефона, високо ниво на обслужване на клиенти, справяне с трудни ситуации при разговори с клиенти, най-добрите техники за продажби и развиват техническите си способности при работа с богат набор от специализирани софтуерни приложения. Успешно преминалите програмата получават сертификат.

Happy women learning language online isolated flat vector illustration. Cartoon female characters taking individual lessons through messenger. Education and digital technology concept
2481145

Оценка

Ние правим постоянна обратна връзка чрез оценката на представянето, организиране на брифинги на дневна, седмична база или по конкретен проблем и провеждане на допълнителни обучения.

Мотивация

Ние оценяваме добрите резултати и приноса на всеки един към постигането на поставените цели. Компанията предлага възможност за професионално израстване според индивидуалното представяне.

2668382

Ние използваме бисквитки, за да гарантираме, че Ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт.
Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че приемате политиката за поверителност!