Компанията разполага с интегрирани технологични решения, с които се достига висока ефективност, качество на обслужване, постоянен мониторинг и контрол, пълна отчетност и статистика.
Interactive Voice Response (IVR) – интерактивна гласова система – позволява бърз избор на конкретна услуга или автоматично самообслужване
Automatic Call Distribution (ACD) - позволява разпределянето на обажданията към свободен оператор или оператора с най-подходящия опит
Computer Telephony Integration (CTI) – система за интеграция на телефон и компютър – осигурява прозорец с информация за обаждането, клиента и нивата на идентификация
Customer Relationship Management (CRM) – система за управление на връзките с клиенти. Разделена е на три модула: Обслужване на клиенти, Продажби и Маркетинг. Позволява оптимизиране работата на служителите, подобряване обслужването на клиентите, мониторинг от страна на мениджърите върху бизнес процесите, понижаване разходите за комуникация
Call Management System (CMS) – система за управление на обажданията, предоставя възможност за разнообразни видове отчети
Automatic Call Recorder (ACR) – система за запис на разговори
Ние използваме бисквитки, за да гарантираме, че Ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че приемате политиката за поверителност!