Глобал Сървисиз България АД
Информационно обслужване на клиенти
Голяма част от клиентските запитвания могат да бъдат разрешени по телефона без да е необходимо клиентът да посещава фронт офис на компанията. Качественото и професионално обслужване по телефона спестява време и ресурси на клиента, увеличава неговата удовлетвореност.
Благодарение на специализирани технологични системи и следването на световно утвърдени стандарти в кол център индустрията вашите клиенти няма да чакат повече от 20 сек., за да се свържат с оператор и да получат изчерпателна информация по утвърдени процедури и единен стандарт още с първото обаждане, така че да не е необходимо да се обаждат втори път по същия въпрос.
Какво включва информационното обслужване?
• информация за продукти и услуги
• информация за адреси, работно време на офиси, телефони за контакт
• информация за промоции
• обслужване на запитвания за персонална справка с финансова информация
• гореща телефонна линия – обслужване на информационна линия за спешни
случаи, промоционални кампании и други
• хелп деск – техническа информационна помощ на първо ниво