Глобал Сървисиз България АД

Информационно обслужване на клиенти

Голяма част от клиентските запитвания могат да бъдат разрешени по телефона без да е необходимо клиентът да посещава фронт офис на компанията. Качественото и професионално обслужване по телефона спестява време и ресурси на клиента, увеличава неговата удовлетвореност.

Благодарение на специализирани технологични системи и следването на световно утвърдени стандарти в кол център индустрията вашите клиенти няма да чакат повече от 20 сек., за да се свържат с оператор и да получат изчерпателна информация по утвърдени процедури и единен стандарт още с първото обаждане, така че да не е необходимо да се обаждат втори път по същия въпрос.

Happy women learning language online isolated flat vector illustration. Cartoon female characters taking individual lessons through messenger. Education and digital technology concept

Какво включва информационното обслужване?

  • информация за продукти и услуги
  • информация за адреси, работно време на офиси, телефони за контакт
  • информация за промоции
  • обслужване на запитвания за персонална справка с финансова информация
  • гореща телефонна линия – обслужване на информационна линия за спешни
    случаи, промоционални кампании и други
  • хелп деск – техническа информационна помощ на първо ниво