История

Компанията е регистрирана през февруари 2006 г. под името Ти Би Ай Контакт Център ЕАД като дъщерно дружество на финансовата група Ти Би Ай България.

В края на 2007 г., 100% от акциите на компанията се придобиват от Тикшув Груп, най-големият доставчик на кол център услуги в Израел.

През есента на 2009 г. дружеството става собственост на Виена Иншурънс Груп чрез „Ти Би Ай България” АД и „Булстрад Виена Иншурънс Груп”, които делят по равно акционерното си участие. През декември 2009 г. името на компанията е променено на „Виена Иншурънс Груп Контакт Център България” АД.

През 2014г. дружеството се присъединява към проект за създаването на най-голямата асистанс група в централна и източна Европа. В тази връзка се сменя бранда, както и името на компанията на Глобал Сървисиз България АД. От този момент наред с доказаните във времето Контакт Център услуги дружеството развива успешно различни видове Асистанс услуги, със същото качество и професионализъм.